6 Şubat 2021 Cumartesi

Nasılsın Oğlum?

 Nasılsın oğlum?


Hoş geldin aramıza,


Anlat bana sevdin mi dünyayı,


Anlat bana nasıl buldun bizim senin için hazırladığımız ortamı,


Biliyorum zorlu bir sürecin içinde açtın gözlerini dünyaya,


Nasılsın Atlasım,


İlk güneşe baktığın an hissettiklerini anlat bana,


Mavi gökyüzünü gördün mü,


Yıldızların ardındaki dünyayı yakaladın mı,


Nasılsın oğlum anlat bana?


Annenin karnındaki sohbetlerimizden neler kaldı aklında,


Babanın doğduğu dünya ile senin doğduğun dünya arasında büyük farklar var,


Eskiden iki kişiydik annenle mücadele ediyorduk yaşamın içinde,


Şimdi artık en büyük güç kaynağımız sen varsın,


Yarım kalanları birlikte tamamlayacağız,


Gücümün azaldığı an sen gelip ortak olacaksın heyecanıma,


Tam da bitti yeter dediğimiz de seninle başlayacağız yeniden,


Vazgeçmeden bu yaşamdaki kalan hikayemin baş aktörü annenle birlikte sen olacaksın,


Biliyor musun annenle biz sen gelmeden 18 ülkeye gittik,


Tunus'ta evlendik biz,


Amerikaya 20 yıllık vizeni de hazırladık,


Şimdiden baban başladı oğlum nefesi yettiği müddetçe sana dünyayı anlatmaya,


Bir ayağın memleketinde olsun ama hiçbir vakit dünyadan kopma oğlum,


Unutma,


Dünyanın ne kadar parçası olursan kendinin dışındakileri o kadar seversin,


İnsanları insan olduğu için her zaman sev Atlasım,


Nasılsın Atlasım,


Babanın bugün kulağına fısıldadıkları bunlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder