28 Ocak 2024 Pazar

Bugün doğum günün....

Sevgili Atlas,


Bu satırları sana, Brüksel'in kalabalık sokaklarından, Türkiye’nin atmosferine uzanan bir yolculuğun sonunda yazıyorum. Senin doğum günün vesilesiyle, seninle ve bizimle olan bu müthiş yolculuğu anlatmak istiyorum.


28 Ocak 2021, senin dünyaya geldiğin gün, benim için hayatımın dönüm noktasıydı. Anneni Farabi hastanesinin kapısında beklemek, zamanın geçmesini beklemek….


Her şey çok zordu…


Sen doğumhaneden çıkarken ben senden daha çok anneni merak ediyordum…


Konya'nın tarihi sokaklarında, geleneksel çarşılarında, Mevlana'nın hikmet dolu sözlerinin yankılandığı şehirde, senin ilk ağlaman, ailemizin hayatına yeni bir anlam kattı. 


Senin her gülüşün, her meraklı bakışın, bize hayatın ne kadar değerli ve mucizevi olduğunu hatırlattı.


Biliyor musun baban seninle kendisini tanıdı…


Kendimi seninle keşfettim…


Yıllardır aradığım kendimi senin doğumunda buldum…


Ancak, zaman geçtikçe, senin için daha geniş bir dünya hayal etmeye başladım. Sana sadece bir yerin değil, tüm dünyanın kültürlerini, dillerini ve insanlarını tanıtmak istedim. Bu yüzden, ailen olarak, senin dünya vatandaşı olarak yetişmen için Brüksel'e taşınma kararı aldık.


Bu karar kolay değildi. 


Konya'dan ayrılmak, senin ve bizim için büyük bir değişimdi. Ancak senin için daha iyi bir gelecek inşa etme arzumuz, tüm zorlukların üstesinden gelmemize yardımcı oldu. Brüksel, sana sadece yeni bir ev değil, aynı zamanda geniş bir perspektif sundu. 


Burada, farklı kültürleri, dilleri ve düşünceleri öğrenme fırsatı buldun. Parklarda oynarken, farklı ülkelerden gelen çocuklarla arkadaş oldun. Onların hikayelerini dinledin ve onların dillerini öğrendin.


Atlas, sen büyüdükçe, ben de seninle birlikte büyüdüm. 


Senin merakın, hayal gücün ve açık fikirliliğin, bana da ilham verdi. Seninle birlikte, dünyayı yeniden keşfettim. 


Sen, Türkiye topraklarından Brüksel'in renkli sokaklarına uzanan bir yolculuğun aktörüsün.


Bugün, senin doğum gününü kutlarken, senin sadece yaşının değil, aynı zamanda kişiliğinin de büyüdüğünü görmek benim için büyük bir mutluluk. 


Sen, bizim küçük dünya vatandaşımızsın. 


Seninle geçirdiğim her an, benim için paha biçilemez bir hazine.


Büyürken içindeki özellikleri ve karakterini şekillendirmek adına sana bu mektubu yazıyorum. Her baba gibi benim de senin için umutlarım, hayallerim ve senin için istediklerim var. Ancak en önemlisi, senin kendi benliğini bulmanı ve kendi yolunu çizmeni istiyorum.


Sen, Atlas, bu dünyaya özgün bir hediye olarak geldin. İçindeki coşku, merak ve neşe ile her günü aydınlatıyorsun. Senin her gülüşün, her sorun, dünyayı keşfetme arzunu gösteriyor. Benim için en önemlisi, bu özelliklerini koruman ve onları hayatın her alanında kullanman.


Merakın, seni yeni bilgilere, yeni insanlara ve yeni yerlere götürecektir. Her zaman sor, araştır ve öğren. Bilgiye olan susuzluğun, seni bu dünyada eşsiz bir yolculuğa çıkaracak.


Cesaretin, hayatının zorluklarıyla yüzleşmende büyük bir rol oynayacak. Her zaman korkularına meydan oku ve zorlukların üstesinden gel. Unutma, cesaret her zaman korkusuzluk değil, korkuna rağmen ilerlemektir.


Sevgin ve empatin, insanlarla olan ilişkilerinde en büyük gücündür. İnsanlara anlayışla ve şefkatle yaklaş. Onların hikayelerini dinle ve onlara karşı her zaman nazik ol.


Son olarak, Atlas, her zaman kendin ol. Bu dünyada eşsizsin ve senin gibi başka kimse yok. Kendine güven ve kendi değerini bil. Senin içindeki ışık, sadece senin verebileceğin benzersiz bir parlaklıkta.


Sana olan sevgim ve inancım her zaman sınırsız. Senin, hayallerini takip ederken, zorlukların üstesinden gelirken ve dünyayı daha iyi bir yer yaparken izlemek, benim için en büyük mutluluk.


Atlas’ım, doğum günün kutlu olsun! Seninle birlikte daha nice yıllar, dünyanın güzelliklerini keşfetmeyi dört gözle bekliyorum. Senin parlak geleceğin, sınırları aşan hayallerin ve sonsuz merakınla mutlu olacağına inanıyorum.


Sevgilerimle,


Baban


Ahmet...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder