14 Mart 2021 Pazar

Ömer Abi...

 Ata tohumu dahil bir çok konuda asıl konuşması gereken isimlerden biri, 


Bilgisi, birikimi ve pratiği ile tam bir hareket adamı Ömer Abi,


Asıl ben Resul Abiyi tanıyordum sonra tanıdım Ömer Abiyi,


İlk Ankara'da bir araya geldiğimizde bizim gençleri anlattığımda ortak noktada birkaç dakika birkaç solukta buluştuk,


Sonra birbirimizin cümlelerini tamamlamaya başladık,


Türkiye'nin devi üreticilerden oluşan yönetim kurulu üyeleriyle, Türkiye Tohum Yetiştiricileri Alt Birliği'nin genç ve dinamik personeliyle,


Hani bizim anlattıklarımızı görmek ve gençliğin ihtiyaç ve beklentilerini dinleyerek politikalara aktarmak için,


Açılışa katılıp gidecekti normalde,


Sonra Türkiye'nin farklı şehirlerinden ve İtalya'dan gelen gençleri görünce 2 gün bizimle kaldı.


Sahneye çıktığında gençler önce biraz zorladılar ama sonra baktılar ki karşılarındaki sahadan geliyor sohbet derinleştikçe derinleşti...


Türkiye'deki birliklerin sayısı saymakla bitmez ama Ömer Abi ile bir model başlattık Türkiye'nin farklılığı gençleri tarımsal üretim ve kırsalın parçası yapmak için birlikte çalışma sürecine başladık.


Hayallerimiz ortak yolculuk esnasında bu hayallere başka kimler dahil olacak Anadolunun gençlerinin karşısına hangi projelerle çıkacağız bilmiyorum,


Ama inancım onlarca projeyle gençliğin karşısında olmaya devam edeceğiz.


Hani birilerinin engel olmasının karşısında biz inandıklarımızı bir bir gerçekleştirmeye ve hikayeler toplamaya devam ediyoruz.


Yakında belki de en büyük hayalimiz olan Gençliğin Kırsaldaki Üretimin Parçası olmasına yönelik Hikayemizi devam ettireceğimiz eğitim merkezini kuracağız.


Gelen her bir genç için birbirinden değerli hediyeleri ve sohbetini beraberinde getiren Ömer Abi gençlik seni çok sevdi.


Teşekkürler.


Başka projelerde İnşallah gençlerle buluşmaya devam edeceğiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder