12 Haziran 2022 Pazar

Özlemişim Ya Hak... Duayla...

Özlemişim Ya Hak,


Özlemişim kendim olup seninle konuşmayı özlemişim,


Sürekli senden bahsedip aslında seni hiç yaşamayan,


Günde 5 vakit ezan sesinin içinde yaşayıp duyduğunu hissetmeyen,


Allah Allah diyerek özünde seninle aldatan,


Peygamberini,


Ebubekirini,


Ömerini,


Alini dilinden düşürmeyen sürekli öğütler veren ama özünde kendilerinin hiçbirine uymadığı insanların arasında olmaktan,


Dini anlatırken kısır bir döngünün içinde insani ve vicdani duygularla en büyük hak ve özgürlükleri sunan sistemi anlatmak yerine sürekli Cehennemle yapılması gerekenlerle korkuya dönüştüren ve çocukları, gençleri soğutanların arasında,


Bilimin, gelişimin, yeniliğin, sorgulamanın senin en büyük güç olduğunu göremeyenlerin arasında,


Her Cuma namazında iyiliği, yakın akrabaya yardım etmeyi, dayanışmayı Allah emreder diyenlerin hissetmeden okudukları ezber cümlelerin insanların yardım, dayanışma duygularını körelttiği yığınların arasında,


Üretmek yerine dedikodu yapmayı tercih eden günde 5 defa kıldığı namaz ve tuttuğu oruçla salt sana yaklaştığını düşünen ama bunun yanında insana, insan olana hiçbir şekilde yararı olmayanların arasında,


Hak, Adalet diyen Ömer’in adaletini örnek veren uygulamaya baktığında ise Firavun adaletini aratanların arasında,


Ömrü boyunca 2 kitap okumadan, dünyayı takip etmekten uzak, düşündüğünü dünyanın en büyük fikri olduğunu savunan farklı bir coğrafyada düşündüklerinin hayata geçirildiğinden haberdar olmadan kendisini muhteşem gören,


Özünde eğitim olan ve inovasyon olan bir dünya yaşamını kısır bir döngünün içine sokup nesilleri katledenlerin ve bunun farkında olmayanların arasında,


Hak, adalet ve hukuku kendi etrafında döndürüp sanki ölüm kendilerini bulmayacak gittikleri yerlerde de makamları, malları ve mülkileriyle karşılanacakmış gibi yaşayan seni dilinden düşürmeyen sahteliklerin arasında,

Seni kaybeden ruhum buldu seni.


Hani sosyal medyada gezinirken sonradan İslamiyete geçen bir yabancının anlatımlarını dinlerken tüylerimiz diken diken oluyor ve binlerce beğeni yağıyor ya,


İşte bunun temel nedeni bizde olmayan duyguyu o insanın yakalamış olması.


Ey Hak!


Öyle bir hale getirdik ki doğru hangisi,


Yanlış nedir,


Sorgulayacak,


Nefes alacak zaman bile vermiyorlar,


Seni insanların hissetmemesi için ellerinden geleni yaparken doğruyu yanlış, yanlışı doğru yapıyorlar.


En korkuncu da çocuklarına Cehennem korkusuyla namaz kılmayı öğretenler farkındalar olanın bitenin ama gördüklerinden korkuyorlar senden değil ya Hak.


Ya Rab!


Tanımıyorum,


Bilmiyorum,


Ne yaşadılar,


Ne hissettiler,


Hangi duygularla intihar ettiler bilmiyorum,


Sen affet ya Rab!


Emin ol bir daha gelseler yaşama hiçbiri yapmazlar bunu,


Öyle bir hale getirdiler işin içinden çıkmayan çocuklar Antalya’da KYK’da intihar ediyorlar,


3 5 haber olduktan sonra unutuluyorlar.


Ya Rab!


Kimse de kalkıp demiyor ki!


Kardeşim memleketi akıl hastanesine çevirdiniz!


Ülkeyi sen yönetmişsin o yönetmiş bana ne kardeşim,


Kim olursa olsun önemli olan sistemdir ve insanların özgür bir şekilde kendilerini iyi hissederek adil bir refah dağılımı ile yaşamlarını sürdürmeleridir.


Yok kardeşim,


Doğdum kim yönetecek kavgası,


Çocuktum kim yönetecek kavgası,


Genç olduk kim yönetecek kavgası,


Yetişkin olduk kim yönetecek kavgası,


Yaşlanacağız,


En büyük korkum ise çocuklarımıza da kim yönetecek kavgasını miras bırakmak!


Biri de desin ki!


Bir dakika durun,


Birkaç soluk alın,


Farkında mısınız olan bitenin,


İnsanlar neler yaşıyor görüyor musunuz?


Yok hani düşersin ya bir akıl hastanesine,


Kaçtım psikolojisinden kurtulmaya çalışıyorum!


Ya Hak!


Sensin her şeyi gören,


Sensin duyguyu yaşamamız için soluk aldıran,


Şahitsin;


Aklım, kalbim, duygularım, düşüncelerim bunlar…


Sana sığınıyor,


Senden diliyorum,


Yok olduğunu söyledikleri coğrafyadaki varlığına sığınıyorum!


Ya Hak,


Duayla…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder